Je beste vriendin is jarig en bent op zoek naar een cadeautje. Een no brainer, haar katten zijn gek van Valeriaan speeltjes dus jij rijdt naar de plaatselijke dierenwinkel. Maar helaas geen enkele te vinden. Wel met Kattenkruid, maar ja dat moeten ze weer niet. Je rijdt door naar de Welkoop, uitverkocht! Dan maar naar de dierafdeling bij het tuincentrum maar weer niets. Je ideeën zijn op en de tijd ook want het is zaterdagmiddag iets voor 6-en. En online bestellen kan ook niet meer want haar feestje is vanavond al.
Een giga markt voor kattentrimmers
En zo voel jij je misschien ook wel. Toen je nog geen trimsalon had hoorde je overal om je heen de noodkreten naars kattentrimmers. Je hoorde van iedereen dat hun katten in de klit zaten, dat ze zich heel de tijd zaten te krabben om die klitten losser te krijgen maar dat werkte niet. De baasjes hebben zelf al geprobeerd om die klitten weg te krijgen, maar tevergeefs. Dus je wist het zeker, er was een giga markt voor kattentrimmers.
Balend als een stekker koop je maar een hengeltje waarvan je weet dat ze er al -tig hebben en sta jij daar met het schaamrood op je kaken met je cadeautje. Zo stom, dat je zoiets simpels niet op tijd hebt kunnen scoren voor haar, terwijl je ze overal zou moeten kunnen vinden.
Waarom kan ik geen klanten vinden?
En nu heb je die trimsalon en zit je te staren naar een vrijwel lege agenda. Waar zijn al die katten met vachtproblemen nu je ze nodig hebt? Zij komen niet meer vanzelf op je pad en dus moet jij ze gaan zoeken. Maar je hebt geen idee waar, hoe frustrerend is dit. Dus kruip je maar weer achter die pc om maar weer eens een Facebook post te maken in de hoop dat je ze daar vindt. Zodat je kunt doen wat je het liefste doet, katten trimmen in je salon.
Leer hoe waar jij jouw klanten kan vinden
Het kan slimmer, als je een goed passend en vooral ook specifiek cadeautje wil hebben koop je dit dan langer van tevoren. En als je een goed lopende kattentrimsalon met klanten wil hebben zorg dan dat je leert hoe jij aan klanten kan komen. Ik kan je niet last minute aan dat cadeautje voor je vriendin helpen maar wel aan klanten.
Als je meedoet met ‘Boost je trimsalon’ leer ik je in 8 sessies waar jij jouw klanten kunt vinden. En beter nog hoe jijzelf kunt presenteren zodat ze jou gaan zoeken, zodat jij kan gaan doen wat je het liefste doet, trimmen.
Benieuwd naar dit traject? Meer info vind je hier.